ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





آخه تو از عشق چی میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه تو از عشق چی میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو چه میدونی اونروزها به من چی گذشت، تو نبودی ببینی دربه دری هامو، تو کجا بودی ببینی اشکهامو
نبودی ببینی چطور اون شبهای بی ستاره ی من سحر شد، تو کجا بودی
اون وقتی که خیابونها رو زیر و رو می کردم واسه ی دیدنت
وقتهایی که بی تابت بودم کجا بودی ،تو می دونی دلتنگی با من چه ها کرد
می دونی دیونه ی چشمای یکی بودن یعنی چی؟ تو اصلا می دونی عاشقی یعنی چی؟
نه تو رو جون اون که دوسش داری بگو، می دونی توی خیال با یه آدم صبح تا شب حرف زدن یعنی چی؟
اون روز بارونی بی تو توی خیابون یادت میاد ،اونقدر
اشک ریختم که آسمون روش کم شد و رفت
تو نبودی ببینی وقتی از کوچه ی خاطرات رد می شدم چی کشیدم
وای نبودی.......ندیدی....
و من بی تو مردم

آخه تو از عشق چی میدونی؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 21:48 | |